17 Ağustos 2009 Pazartesi

Tutorial (Nasıl çizdiğime dair)

1)Çizimlerimi nasıl yaptığım ile ilgili kısa bir ders.Photoshop programını kullanarak tablet ile çizimlerimi yapıyorum.İlk layer beyaz zemin görevi görüyor üste bir layer açarak çizimimin eskizini çizip tamamlıyorum.1)Çizimlerimi nasıl yaptığım ile ilgili kısa bir ders.Photoshop programını kullanarak tablet ile çizimlerimi yapıyorum.İlk layer beyaz zemin görevi görüyor üste bir layer açarak çizimimin eskizini çizip tamamlıyorum.1)Çizimlerimi nasıl yaptığım ile ilgili kısa bir ders.Photoshop programını kullanarak tablet ile çizimlerimi yapıyorum.İlk layer beyaz zemin görevi görüyor üste bir layer açarak çizimimin eskizini çizip tamamlıyorum.
2) Çizmiş olduğum eskizin altına lir layer daha açıp istediğim renklerle çizimimi boyuyorum.
3) Şimdi ise eskiz layerımın altında ve ana renklerimin üzerinde bir layer daha açıp beyaz,sarı,mavi... dilediğiniz renklerle opacity değerleri %20 -30 olmak şartıyla resmimizi boyamaya devam ediyoruz,gölge ve ışıklandırma vs..

4) Son olarak,yine eskizin altında kalmak şartıyla son boyadığımız layerin üzerine bir layer daha açıyoruz,bu kez değerini %100 yaparak beyaz renk ile karanlıkta kalan yerleri boyayıp aydınlatıyoruz.Ve işte sonuç,başarılar dilerim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder